Autonominiams automobiliams reikės žemėlapio kuriame viskas pateikta kelių centimetrų tikslumu. Nors ir autonominis automobilis važiuos aprūpintas įranga galinčia realiu laiku analizuoti aplinką, tačiau be išankstinės informacijos vairavimo uždavinys yra žymiai sunkesnis. Be to esant blogam orui aplinkos jutiklių veikimas suprastėja.
Taip pat realiu laiku turės būti prieinama informacija apie eismo sąlygas kaip – avarijos, kamščiai bei uždarytos kelio juostos. Kai kuriais atvejais bus svarbu šią informaciją perduoti kuo greičiau. Tarkime apie netikėtai atsiradusią kliūtį kelyje turėtų pranešti pirmasis ją sutikęs automobilis, o kiti iš paskos važiuojantys jau turėdami šią informacija galėtų be staigių judesių ar stabdymo pakeisti eismo juostą.
Pirmieji autonominiai automobiliai turės kovoti ir su žmonių baime važiuoti jais. Tad keleiviai turės būti informuojami apie suplanuotą kelionės maršrutą ir esamą poziciją. Taip pat keleiviai turės būti informuojami apie automobilio planuojamus atlikti judėjimo trajektorijos pakeitimus ir to priežastį.
Here Maps šiuo metu renka aukštos kokybės žemėlapius 30 valstybių ir per 15 mėnesių nuvažiuota 2 milijonus kilometrų. 200 automobilių yra sumontuota įranga iš GPS imtuvo, kamerų, bei lazerinio radaro.
Besisukantis radaras skleidžia 32 spindulius, kurie atsispindėję nuo paviršių sugrįžta suteikdami informaciją apie atstumus. Radaras fiksuoja aplinką net 10-15 aukštų lygyje. Gatvės lygyje tikslumas siekia kelis centimetrus. Per sekundę surenkama 700 000 taškų. Taip surenkamas trimatis gatvės modelis.
Kadangi kelių ženklinimas bet kelio ženklai yra padengti šviesą atspindinčia medžiaga radaras tai aptinka, tačiau tiek automatizuotai, tiek rankiniu būdu ši informacija sulyginama su vaizdais iš kamerų.
[via: Wired ]