Pasidarė įdomu kaip sekasi Lietuvos prekybos tinklams Facebook socialiniame tinkle. Pirmiausiai surinkau duomenys apie kiekvieno prekybos centro Facebook gerbėjų skaičių. Jų daugiausiai, po apie 80 tūkstančių turi Maxima ir Norfa; toliau seka Lidl ir Prisma su apie 60 tūkstančių; mažiausiai iš didžiųjų prekybos tinklų turi Rimi ir IKI, apie 30 tūkstančių.
Lidl nors ir trečioje vietoje, bet skaičius įspūdingas, nes Facebook paskyra startavo tik prieš mėnesį.
Toliau tiesiog pasižiūrėjau, kiek vidutiniškai vienas prekybos tinklo Facebook puslapio įrašas surenka reakcijų ir dalinimų. Skaičiai nėra labai patikimi, nes pasižiūrėjau tik po 5 paskutinius(senesnius nei vienos paros) įrašus.
Pagal gerbėjų veiksmų skaičių, paskutinėmis dienos, pirmauja Lidl. Lidl įrašai sulaukdavo dvigubai dėmesio nei antroje vietoje esančios Maxima. Patys neįdomiausia buvo Rimi įrašai, kurie sulaukdavo vidutiniškai vos po 5 veiksmus.
Taip pat palyginau veiksmų skaičių su gerbėjų skaičiumi. Lidl liko pirmoje vietoje, tačiau IKI susikeitė vietomis su Maxima ir atsidūrė antroje vietoje.
Pateiktus duomenis galite atsisiųsti.
Papildyta 2016-06-16
Praėjo tik 5 dienos ir Lidl Facebook gerbėjų skaičių pasididino vos ne 30 tūkstančių ir šauna į pirmą vietą tarp prekybos tinklų.